perjantai 22. heinäkuuta 2011

Glittery pink.

Heissan!!

Katottiin äsken Miehen kans Uinu Uinu Lemmikkini, huiiiiiiiii!!! Kamala leffa. Siis oon sen kattonu ehkä joku 7 kertaa yhteensä, mut nyt en ollu taas pitkään aikaa nähny. Voi olla, et nään painajaisia seuraavat 2kuukautta :D Onneks mul on kuiteki toi ihana Mies, joka suojelee mua kaikilt möröilt.

Mutta asiaan siis. Ne kynnet, jotka lupasin postata edellispostauksessa. Mennään niihin siis näin kuvien muodossa nyt ensin:




Noi on tollaset ihanan yksinkertaset ranskikset, mut niis on kuitenki sitä jotain, ku ne on pinkit ja viel glitteriset. Mä tykkäsin ja aion varmasti toteuttaa uudestaan ja eri väreilläkin vielä. Kaks ylempää kuvaa otettu salamalla huonossa valaistuksessa ja alin otettu ilman salamaa luonnonvalossa. Pssst! Älkää kiinnittäkö huomiota noihin mun kamaliin kynnenympäryksiin.

Lakkoina näissä on käytetty:


*alla ja päällä Sally Hansenin Age Correct
*koko kynnellä jotain randomii vaaleenpinkkii ranskalaisen manikyyrin lakkaa
*tipeissä pinkkii glitterikoristelulakkaa(tolla on muute tosi helppo tehdä siististi noi tipit)
*Yves Rocherin pikakuivattajaa

Sellaset. Kokeilin muute sitä henkanjamaukan crackle lakkaa ja en oikeen tiedä, et tykkäänkö vai en. Laitan niist kuvii sit seuraavaan postaukseen.

Aattelin, et voisin seuraavaks kokeilla joko sitä vesimarmorointii tai sit joitaki oikee kunnolla bling blingisti koristeltui kynsii. Ja sit joku kerta voisin kokeilla jotain saada aikaan noilla akryylimaaleilla. Se vaan tuntu aika vaikeelta, kun kerran kokeilin. Ideoita on paljonki, mut se toteutus onki sit iha eri juttu :D

Ja hei muuten, heittäkää mulle vinkkiä hyvistä ja edullisista alus- ja päällyslakoista. Toi Sally Hansenin alkaa loppuu, enkä tiedä mitä teen :D No ei vaan, mut ois kiva kokeilla jotain muutaki, mut en haluis mitää huteja.

Nyt mä meen näkee niit painajaisii. Moro!!

4 kommenttia:

Mia kirjoitti...

Hienot! Mä tykkään kans noista glitterkärjistä! Vois itsekin laittaa seuraavaksi :D

Daniela kirjoitti...

Tosihienot kynnet!

Aluslakkana minä käytän Trind Nail Repair, joka siis vahvistaa kynsiä :) Minun kynteni ovat nykyään vahvat eivätkä katkeile yhtä helposti kuin ennen.
Päällyslakkana käytän MNY väritöntä lakkaa; se pitää fimot sekä isommatkin strassit paikoillaan, ja antaa hienon kiillon. MNYtä saa halpiskaupoista, omani ostin RobinHoodista hintaan 3,50 :) Suosittelen

Emppu kirjoitti...

Kiitos miljoonasti!! :) Ja kiitos vinkeistä Nails1820, taidanpa heti tänään käydä hakemassa ainakin sen MNY:n värittömän lakan :) Ja mulla onki vähän sellanen ongelma,et kynnet lohkeilee,ni vois kokeilla just jotain tollasta vahvistavaa aluslakkaa.

Katri kirjoitti...

Mä just katoin Skanssin Kicksistä, ni siel oli aluslakka joku femman. :) Ajattelin ostaa sen. :)
Ja ihanat muuten noi pinkit kärjet! Tosi nätit. :)