maanantai 20. kesäkuuta 2011

Konad kokeiluja joooooooo!!!

Eipä mee ihan putkeen noi mun Konad kokeilut :D Yritän siis tehdä tost M57 laatast sitä seepra kuvioo ja oon sen saanu nyt kolmeen kynteen onnistumaan.. Ja aikaa on menny sellaset kolmisen tuntia, et alkaa pikkuhiljaa toivo hiipumaan.. Aattelin, et onkohan mun peukalon kynsi liian iso, ku se kuvio menee siihe aina vaan puoliks ja keskisormeen, nimettömään ja pikkurilliin kuvio onnistu heittämällä - ainakin toiseen käteen :D

Must tuntuu, et ois ehkä kannattanu harjotella sitä leimaamista iha vaan paljaalle kynnelle, mutta ei kun minä tyhmänä laitan joka kerta uudestaan aluslakan ja värilakan ennen leiman laittamista...että ei ihmekään, jos tässä on se kolme tuntia vierähtäny. Ja mua ainaki itteeni naurattaa täällä jo :D Et kui voi ihminen olla näin hölmö. No mut ehkä harjottelu tekee mestarin ja oon kohta Konad Master!!

Mut joo, tässä kuvia mun harjoitteluni tuloksista:



Toooosi ihanat kynnet mun mielest, mut hitto ku ei voinu onnistuu sit kaikkiin kynsiin. Noh, en mä lannistu vaan aion harjotella lisää. :)
Lakkoina näissä oli:
*alus- ja päällyslakkana Sally Hansenin Age Correct
*koko kynnellä oleva lakka Wild and Crazyn PINK BIKINI
*ja sit noi seepran raidat Yes Loven 542

Nyt on kyl pakko sukeltaa tonne sänkyyn, hyvä et silmät pysyy auki :D Huomenna jatkuu sit taas kynsien lakkailu ja koristelu, saas nähdä jos leimaaminen sitte jo onnistuis...vaikka jollain toisella kuviolla sitte.
Öitä, unia ja kuvia!! <3

P.S. Kissat osaa välillä olla TOSI ärsyttäviä!! :D

Ei kommentteja: