keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Eilisen ostoksia ja yksi aaaargh-juttu.

Moikkamoi!

Mennään eka siihe aaaargh-juttuun; eli siis mulla menee niiiiiin hermo, ku mun kynnet liuskottuu ja sit mä meen tyhmänä viel repimään niitä ja kohta on kynnet ihan pilalla ---> leikataan lyhyeks ---> ei tuu mun mielestä niin kivoja lakkauksia. Ihan tyhmää. Pitää ostaaki jotain lakkaa liuskottuville kynsille, mut mikä ois hyvä ja suht edullinen? Ja sit tuli mieleen viel toinen inhottava asia kynsiin liittyen, nimittäin ku mun kynsinauhat on välillä ihan ok kunnossa ja sit välillä ne repsottaa miten sattuu, ni mikäs niihin sit avuks? Tiskaan kyllä kotona päivittäin paljain käsin, et voiskoha se olla osasyynä...jos alkais sit tiskaamaan kumihanskat kädessä :D

Kattokaa nyt, yökyökyök!!!

No, mut nyt niihin ostoksiin, tsihiihih! :) Kävin siis yhdessä Seppälässä, joka lopettaa ja siellä oli järjettömät alennukset. Mä menin sinne vaan yhden jutun takia, nimittäin hamstraamaan kynsilakkoja, joita löysinkin tällä kertaa 11 kappaletta. :D


Models Owneja sävyissä: (vasemmalta oikealle)True Blue, Nude Beige, Pray, Purple Passion, Snow white ja Green Tea. Aivan ihania kaikki, vaikkakaan en oo kynsille vielä testaillu. Ja tän merkin lakkojahan mä sinne oikeestaan lähdinki metsästämää, varsinki noissa ruskeen sävyissä ja hih, löysin! :)

Sitten ne viisi muuta:


Tuliki otettuu noist muist vähän huono kuva, mut kai siitä nyt jotain selvää saa :)
Eli siis: (vasemmalta oikealle)beauty uk:n No 36 Neon Blue, seuraavat kolme Collection 2000 Hot Looksit sävyissä 6-Juicy, 24-Shameless ja 18-Vixen ja sitten se viimenen Wild and Crazyn Lollipop.

Näiden lakkojen lisäks löysin Seppälästä vielä pari muutakin kivaa juttua:


Eli tollaset M´zelle merkkiset? sulosen ihanat eau de toilette-tuoksut.
Vasemmalta oikeelle: Créme brúlee, Vanille passion ja Pomme d´amour. Niin syötävän suloset tuoksut,että... Onhan noi ehkä vähä nuoremmille suunnattu, mut ihan sama, jos hintaa oli 1€/per pullo ku oikee hinta oli 5,95€/plo :D

Ja sit viel yks juttu sielt samaisesta puljusta:


Tollanen karkin värinen setti pikkusia vartalovoiteita :) Aika söpöjä. Ja toi paketti makso kaikki 2€ :D

Noi kaikki Seppälän ostokset ois maksanu yhteensä yli 60€, mut ku kaikist normaalihintasist oli -70% alennus ni loppuhinnaks jäin vaan...


Ihanan halpaa!! :)

Sit käytii IKEAssa ja sieltä mukaan tarttu pari pussilakansettii hintaan 3,95€/kpl, niit ei kyl koskaa oo liikaa ja toho hintaa, ni pakkoha se oli ja sitäpaitsi ne on mun mielest kivat... Ja sit ostin viherpeukaloinnostuksissani TAAS uuden "viherkasvin" ja sille kivan pikkumaljakon.


Eli siis toi onnenbambu <3 Noi kaikki on kyl IKEAst, mut eilen ostin ton bambun. Ihania!! Ja mä joudun pitää niit tollee kirjahyllyn päällä, because of cat´s :D Nehä on syöny kaikki kukkaset, mitä Mies on mulle tuonu. Mut eipä syö enää.

Joopajoo, sellast täl kertaa. Taidan alkaa suunnittelemaan, mitä tekisin kynsiin seuraavaks, jos sit saisin niist tänneki jotai laitettuu.. :)

Moikka!! <3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kaikkiin noihin sun kynsiongelmiin auttaa et laitat kynsinauhaöljyy aamuin-illoin :) Ja joo vois ne hanskat olla ihan jees kun tiskaa ;)

-R-

Emppu kirjoitti...

Oon joskus kokeillu vaiks mitä, mut mikään ei auttanu, mut ostan taas sitä kynsinauhaöljyy+alan juomaa taas maitoo :) Mut ne hanskat tiskates,ni.......... :D