torstai 16. kesäkuuta 2011

Dingdingdong!!

Kylläpä on vierähtäny aikaa... :D Laiska paska poppanen. Mutta hei. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, hyvää kannattaa odottaa jne...?
Kesälomaaki menny jo reilu pari viikkoo..ihanaa,ku ei tarvii herää kouluun :D Voi vaan hengaa himas ja tehdä mitä ikinä mieleen tuleeki. Vaikka lakata kynsiä. Ja tästä päästääki hyvin mun uuteen "harrastukseen". Oon nimittäi innostunu niin paljon kynsien lakkailust ja koristelust,et kai sitä kohta voi harrastukseks sanoo..? :) Tossa toissapäivänäki kotiutin 8 kynsilakkaa ja oon iha hulluna tilailemas kaikkee kynsien koristeluun liittyvää nettikaupoist. Eli siis toisin sanoen olen kohta vararikossa :D No ei nyt sentää. Voisinki laittaa tähä nyt parit kuvat mun taidonnäytteist :)


Ekassa kuvassa siis tollasta vähä niinku seepra kuvioo...lakkoina alla Sally Hansenin Nail Quencher Hydrating Base Coat(josta oon muute tehny sellasen havainnon,että ihmeellisesti lähtee liuskoina jossain vaiheessa kynneltä :O), värilakkana Models Ownin Pink Explosion(aivan ihana kunnon neonpinkki glitterlakka,mut hankala saada sit pois tollanen,mis on kunnol glitterii,mut aivan ihana silti!! <3) ja seepran raidat on tehty Essencen mustalla Nail Art Penillä. Ihanat kynnet mun mielest!! :)


 Tokassa kuvassa sit päästään liukuvärjäyksen ihmeellisee maailmaa, joka on tällä hetkellä lempparilakkaus kaikissa eri väreissä tietty :) En nyt ala tähä lakkoja luettelee,mut alla base coat, sitte vaaleinta lakkaa koko kynnelle-->annetaan kuivuu,toisiks tumminta töpötellää sienellä(iha vaikka pesusienestäki laikattu pala käy!) vähän yli puoleen välii ja sit tumminta iha toho kärkeen ja lopuks olin toho laittanu viel sinist glitterii. Mageeeeeeeeeeeet, vaiks itte sanonki!! :)



No laitetaa nyt sit viel mun jääkiekon mm-kisakynnet tähä:







Nonni, enskertaa sit taas!! Toivotaa, et ei mee niin pitkää...OKEI,LUPAAN ETTEI MEE!! :D

Moikkamoi! <3

Ei kommentteja: