keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Uusi lakka ja yhdet vanhat kynnet.

Mooi!

Yritin tossa just neljä tuntia tehdä uusia kynsiä, mut ei vaan niinku onnistu. Lakkasin ja poistin, lakkasin ja poistin jne.. :D Sit päätin vaan tyytyä kohtalooni ja luovuttaa suosiolla. Mulle käy muuten tosi usein näin. Mistäköhän se johtuu? Tässä kuvaa mun sotkusta, jonka sain aikaan....saamatta kuitenkaa aikaan yksiäkään kynsiä:


Jos vaikka huomenna sitten onnistais kynsien kanssa. Vois tehdä jotku ihanan kesäset ja värikkäät. :)

Hain tänää h&m:n paketin ärrältä ja siellä oli yhden mekkosen lisäks lakkapullo. Joka näyttää tältä:



Tollanen elefantinharmaa lakka. Mun mielestä ihana, vaikkakin aika "tavallinen". Mut siis tykkäisin tosta ihan pelkästäänki kynsillä, ei tarviis ees mitään koristuksia välttämättä. välillä on kiva, kun on vähän hillitympää :)

Kynsille lakattuna se näyttää tältä:


Tykkään tykkään!

Sitte ne yhdet vanhat lakkaukset:


Sellaset. Tykkään tosta kuviosta tosi paljon. Ja tollasia kynsiä mulla saattaa tässä kesän mittaa olla muutamiaki, eri lakoilla vaan ;)

Käytetyt lakat:
*Color Club - Foil me once
*leimaukset mustalla Konadin erikoislakalla laatasta M78
*päällä Seche Vite


Mitä te muuten ootte mieltä siitä, että aina kynsikuvissa on mun vasen käsi? Mun on vaan niin paljon helpompi kuvata oikeella kädellä, mut jos haluutte, ni voin yrittää kuvata toistaki kättä tai molempia :)

Terkuin, Poppanen

2 kommenttia:

Lunalii kirjoitti...

Nätit kynnet:) Mulla on kuvissa aina oikea käsi kun oon vasenkätinen :D

Emppu kirjoitti...

Nii, no ei kai sillä mitää väliä oo :D
Kiitos!