tiistai 5. kesäkuuta 2012

Heissansaa!!

Ajattelin taas ainakin kesän kirjotella tätä blogia.. :) Kattoo sit syksyllä, miten pystyy jatkamaan, kun koulu taas alkaa. Huoh. Sitäki paskaa ois vielä puoltoistavuotta jäljellä.. :D Ennemmin kiinnostais kauneudenhoitohommat, mut kattoo nyt. Onhan toi koulu siinä mielessä hyvä, et alalla on aina duunia. Mut jos ei oo mielekästä työtä, ni en kyl hirveesti nää siinä järkee. Mut aion käydä sen nyt loppuun(ainakin kovasti yrittää!) ja kattoo sit, mitä kivaa ilmaantuu. Mietityttää mietityttää..

Mutta, mitä mulle nykyään kuuluu? Hmmm..ei mitää erikoisempaa. Hyvää kylläkin. Meille muutti vuodenvaihteessa kolmas kissalapsukainen, Morrison nimeltään:


Tää ei oo mikään ihan tuore kuva, mut nyt keväältä kuitenkin. Tää on vaan jotenki ihana! Mun pikkunen. Pipsahan otti melkeen heti äidillisen roolin ja alko imettää tota rääpälettä.. :D Vaikka siis eihän siltä mitään maitoo sieltä tuu. Ja Pena otti sellasen suojelevan roolin sit. Kyllähän siinä muutama viikko vierähti ennenku sähinä ja läpsiminen loppu, mut nyt ne ei varmaan vois elää ilman toisiaan. <3

Sit vähän enemmän blogin aihepiiriin...eli kynsiin. Kynsiä oon tehny vaihtelevan ahkerasti. Mutta on vieläkin todella mieluista puuhaa ja kokoelmakin on kasvanu ja kasvaa tasaseen tahtiin. Mä vaan rakastan kaikkee kauneudenhoitoon liittyvää!

Tässä parit kynnet keväältä:


Nää oli mun lempparit. Musta lakka alla ja kärkiin töpötelty glitterlakkaa. Voin hei laittaa näistä sit käytetyt lakatki, jos joku haluaa(ja jos tätä blogii ylipäänsä kukaan enää lukee :D).


Nääki oli ihan kivat. Aika retrot, etten sanois :D


Kommentoikaa, kertokaa postaustoiveita jne! Mulla on tuolla vaiks kuin paljon kynsikuvia, jotka pitää postata ja muitakin asioita, joten postauksia kyllä riittää, mut jos joku haluaa jotain erityistä,ni ihmeessä sit kommenttia tulemaa! :)


P.S. Sori, ku noi kuvat on vähä erilaisii.. tai siis noi reunat, mut oon ottanu ne puhelimel ja joillain erilaisilla ohjelmilla,ni en osaa niit muokkaa samanlaisiks. Mut ei kai sen niin väliä oo :D


Terkuin, Poppanen <3

Ei kommentteja: