perjantai 8. kesäkuuta 2012

Kynsiä kevään mittaan.

Moikkamoi!

Aattelin tällee aina välillä laittaa noita julkaisemattomia kynsikuvia, kun ei ehdi tekee uusia.. Mulla on vieläki nää keltapinksut! :D

Tässä parit kynnet taas.


Liukuvärjäys ja leimaus tolla samalla sinisellä lakalla niin, et se vähän niinkun sotkeentuu sinne taustaan sit. Aika kivat mun mielestä. Raikkaat. :)


Värit pikkase vääristyny tässä kuvassa..ei oo siis noin violettiin taittava. Neonpinkki lakka ja leimaukset mustalla konadin lakalla. Nätit nämäkin. 


Hauskaa viikonloppua kaikille! Mä suuntaan koht töihin. :)

Terkuin, Poppanen

P.S. Jos tätä blogia joku sattuu lukemaan, ni kommentoikaa, kertokaa postaustoiveita(kiinnostaako tutoriaalit, entä meikkausjutut, videot??) jne! En mä teitä syö. :D



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva ku tuut kattoo onks tääl uusia kommentteja ja oot sillai JES UUS KOMMENTTI ja sit sillai.. "vittu katri taas, kiva".. :DDDDDDDDD

Mut siis ilmanmuuta videopostaus!!! Sitten kun sulle se jalustakin tulee.. 8)

Mia kirjoitti...

Söpösiä kynsiä =) Mulla ei oikein ikinä oo mitään toiveita, mä kun tykkään ihan kaikenlaisista postauksista =) Että kunhan jotain laitat, silloin kun itsellesi sopii, missä on mielellään kuvia mukana niin täältä löytyy tyytyväinen lukija :D

Emppu kirjoitti...

Katri: :DDDDD hahah! Kaikkien kommentit on kivoja. :)

Mia: Kiitos miljoonasti! :) Tuntuuhan se mukavalta, jos joku muukin tykkää. Ja kiva, että luet tätä mun bloginrääpälettä :)