torstai 4. elokuuta 2011

Ooooh, sain palkinnon.

Sain palkinnon PolishDream-blogin kirjoittajalta ja olen ihan haltioissani <3 Ihanan kynsiblogin pitäjä antoi minulle palkinnon!! Oon niiiiin otettu tästä kunniasta. Kiitos miljoonasti Mia!!


                                     Säännöt:
1. Kiitä palkinnon antajaa jakamalla hänen bloginsa linkkiä.
2. Jaa palkinto 10 seuraavalle blogille.
3. Ilmoita palkinnon saajalle palkinnosta.

 Minä annan palkinnon seuraaville blogeille:

Addicted to nail art
Cotton Candy Maker
I love polish
Kynnelle
JANINASTAR
Käpsyn ajatuksia
Laatikollinen lakkaa
Lauruskan lakkausrakkaus
Liukuvärjätty
Pilvihattaraa

3 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Oo! Kiitos paljon palkinnosta! :)

Daniela kirjoitti...

Kiitti kommentistasi :) minullakin yleensä, oikeakätinen kun olen, onnistuu vasenkäsi paremmin, mutta tällä kertaa yllätyin ihan oikean käden ollessa onnistuneempi :D Ja hei onnea palkinnosta! :) Sellanen piristää aina mieltä!

Janita kirjoitti...

Kiitos paljon :))