keskiviikko 23. helmikuuta 2011

1 lukija!!

Mulla on yksi lukija, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! M, mä tiedän et oot siellä! <3
Hitto, tulis pian se muistikortti,ni sais niit kuvii... kuinkohan monessa postauksessa meinaan siit viel mainita :D Kiva päivä ollu tänää, aamul heräilin kasin mais ja sit menin ihanan ystävän luo kahville. Sen jälkeen kotiin pesee koneellista pyykkiä ja sitten käymään duunissa ja kaupassa ja nyt vaan sohval löhöömist emmerdalen ja datailun merkeissä :) Taisin mä ostaa kaupasta jonku naistenlehdenki,jos sitä alkas lukee tos emmerdalen jälkee.. Ois kiva muute joskus laskee,et kui paljon mä tuhlaan kk rahaa kaikkiin hömppälehtiin.... ;) No ei kai..parempi seki,ku laittas ne rahat vaiks kurkust alas tai jotai muuta yhtä tyhmää..:D Joo,mut tää on nyt tälläst iha turhaa löpinää,ku ei oikee oo mitää asiaa. Taidan mennä paahtamaan parit ruispuikulat ja reilusti juustoo päälle :P
Yks juttu muute tuli mielee!! Oon viime aikoina iha hulluna tykänny laittaa meetwurstia leivän päälle(ja syödä sitä paketist suoraaki:D) ja se oli sit yks päivä kotoota loppu,ku mentii Miehen kans kauppaa ja menin sit sinne leikkelehyllylle ja otin tuttuu tapaa meetwurstipaketin sielt sit,mut tällä kertaa jostai syystä kattosin tuoteselosteen......ja vaiks kui oon aina tienny,et siin on heppojen lihaa,ni joteki se vaa hyppäs sielt silmil ja suuri ääni mun päässä käski ottaa jotai muuta leikkelettä. Aika jännä,eikö??? :DDDDD Kauheeta!! Mut nyt paahtaa sitä leipääääääääää!

Mooooooooooooi ! :)

3 kommenttia:

Miia kirjoitti...

<3 pitäähän sulla nyt ainakin yksi näkyvä lukija olla =)

Emppu kirjoitti...

Tsihihih! <3

Katri kirjoitti...

Nyt on enempiki! ;)